Summa sidvisningar

torsdag 25 november 2010

Trappa och lussebullar

Jippee, vi har fått en trappa! Nu kan jag springa upp och ner och titta hur mycket jag vill. Nu är det som julafton varje gång jag kommer till huset, för det händer så mycket.
Golvet är lagt i tvättstugan och våtrumsväven är uppsatt. Nu ska det bara målas också.
De har börjat sätta upp köket. Här är mitt fina köksfönster.
Kakling i badrummet på nedre plan pågår för fullt. Janne Helleblad själv från Byggservice jobbar på med det.

Hundarna och jag fick oss en snöig promenad idag. Det var faktiskt en skön oväxling till allt regn som har varit den sista tiden.

                            
                                        
Olle och jag har bakat lussebullar i eftermiddag. Jag tycker så mycket om färgen och doften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar