Summa sidvisningar

tisdag 11 januari 2011

Rensa i röran

Här är soluppgången genom mitt köksfönster. I like!


Såhär sitter vi och äter. Det är vårt gamla matbord som är alldeles för litet. Vi väntar på ett nytt som vi har beställt på Mio. Men vi har det ljust och fint, så det går ingen nöd på oss medan vi väntar.
Hundarna leker i vårt ödsliga vardagsrum. Vi väntar på en soffa från Lilla Soffbutiken. Vårt arbete med att tömma lägenheten fortskrider. Idag har vi kört skräp till Målserum.
Det känns verkligen skönt att göra en riktig rensning av sina saker och göra sig av med sådant man inte vill ha.
Jag läste den här boken för flera år sedan och den ger inspiration till att rensa i sitt liv. Finns att köpa på Bokus.se bla. Ikväll känner jag mig flera kilo lättare när jag har gjort mig av med saker som jag har retat mig på.
Vi har satt upp vår brevlåda. Den fick vi i bröllopspresent för femton år sedan, så den är inte ny. Idag fick vi första posten till den nya adressen. Det var från Handelsbanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar