Summa sidvisningar

måndag 17 oktober 2011

Viktproblem

Ja, sådant här har jag ätit i sommar. Kanske är det inte så underligt att byxorna stramar. Det är faktiskt dags att göra något åt saken! det är bara att plocka fram den här igen:
Isodieten har fungerat för mig tidigare. Planen är att köra åtta-veckors programmet. Jag kommer dock inte att vara super-strikt. Är jag på fest kommer jag att göra avsteg, annars känns det socialt handikappande.

Detta är mitt utgångsläge:                   Längd 174,5 cm        
                                                         Vikt : 70,2 kg
                                                         Bröstvidd: 98 cm
                                                         Midjevidd: 82 cm
                                                         Stussvidd: 99 cm
Värst är midjemåttet som bör vara max 80 cm. Där är jag i riskzonen för hjärtkärlsjukdomar.
Jag kommer att uppdatera varje måndag under åtta veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar