Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Camp Södergren

Imorse gav jag mig ut på en liten tur i skidspåret direkt efter frukost. Det var ganska kallt, men strålande sol. Jag kände mig riktigt pigg efteråt. Efter allt flyttande var det skönt med lite miljöombyte. Vi bor ett par nätter på Camp Södergren i Östersund.

Från fönstret ser vi rakt ut mot Storsjön och Östersunds skidstadion. Vi bor faktiskt mitt i skidspåret. Lägenheten är fräsch och trevlig. Vill man åka längdskidor kan man knappast bo bättre.
En sväng på stan har det också blivit idag. Östersund är en bra shoppingstad. Här är jag inne i den trevligaste hälsokostbutiken jag vet; EJ:s Hälsokost. Köpte bland annat Rosenkrämen, som är min favoritkräm för ansiktet.
Sedan var jag i en annan mycket trevlig butik som heter Telogott. Där köpte jag underbara Brukullans gröna vårte och smaskiga cokladpraliner från Åre Chokladfabrik. Nu är det kväll och vi ska åka på middag hos min svärfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar