Summa sidvisningar

torsdag 30 december 2010

Misslyckat IKEA besök.

Idag har jag varit på IKEA i Linköping. Jag hade tänkt köpa tre "Ingolf" barstolar där, men min kusin Lotta hade lagt beslag på de sista två.
Provsatt "Ingolf" stol och konstaterade att jag inte tyckte att den var tillräckligt skön. Däremot tyckte jag att "Norrnäs" stol var skön.
Den var dessvärre också slutsåld och "Norden" matbord var inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag kom hem utan matgrupp.
"Henriksdal" stol var både skön och snygg tycker jag, men jag måste ju veta vad jag ska ha för bord innan jag kan bestämma mig för stolar.
"Birkeland " säng blev jag förtjust i, men jag köpte den inte idag. Jag behöver nog bärhjälp då. Jag fick bara med mig lite småsaker hem, men jag skjutsade min syster Kristin till tåget, så resan var inte bortkastad.

6 kommentarer: