Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

Lyckan, kärleken och oktoberdopp i poolen

I går kväll såg vi Lyckan, Kärleken och Meningen med livet. Jag har ganska nyligen läst boken som jag tyckte mycket om. Julia Roberts är ju alltid trevlig att se på, dock hade hon lite svårt att se så där lidande ut som man uppfattade huvudrolls-personen i boken. Men miljöerna var fantastiska och jag tyckte att det fanns en gnista mellan Julia Roberts och Javier Bardem. En helt klart sevärd film.
Jag har haft en härlig dag, helt fri från existentiellt grubbel. Fick nybakade scones till frukost som min käre make bakat. Efter det en härlig löprunda med efterföljande dopp i poolen. Troligen årets sista, 25 grader i vattnet.
Det är nästan svårt att tro att livet kan vara så här skönt!
Carl är familjens delfin. Han älskar vatten.
Han liknar sin far, som gillar det mesta som har med vattensporter att göra.
Olle är lite mer försiktig, men han tycker det är mysigt att bada också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar