Summa sidvisningar

söndag 1 april 2012

Söta lotusblommor

Här har varit riktigt kallt och ruskigt väder några dagar nu. Jag hade tänkt plantera några krukor med vårblommor att ställa på altanen, men det känns inte riktigt aktuellt när det snöar ute. Idag fick jag besök av min mamma och min mormor. Mamma hade med sig den här fina spegelbrickan med söta lotusblommor till mig. Det passade bättre att njuta av tända ljus inomhus än av blommor utomhus idag. Jag har önskat mig de här ljuslyktorna ett tag. De kommer från Ofelias Hus.
Jag passade också på att tända mitt ljus från partylite. Den här ljushållaren är kul eftersom man kan lägga lite vad man vill i den. Nu känns det aktuellt med små påskägg. Jag hoppas att det blir bättre väder snart igen innan alla min små vårblommor fryser ihjäl ute i rabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar