Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Nystädat!

Idag har jag ägnat heeeela dagen åt att städa huset. Det är inte precis min favoritsysselsättning. Jag är mycket hellre ute och rensar ogräs. Nu råder det ju ingen brist på den sysselsättningen heller så det får jag göra en annan dag. Men det är så sköööönt när det är nystädat!

När jag har det smutsigt och ostädat hemma hamnar jag lätt framför datorn och tittar på hus på hemnet. Jag kan drömma mig bort och fantisera om att jag flyttar in i ett nytt, rent och fräscht hus. Ungefär som att ett nytt hus skulle städa sig självt. Men den här gången hittade jag ett hus med alldeles underbar trädgård! Titta på det här: Underbar trädgård. Där skulle jag vilja ströva omkring och filosofera, eller sitta och läsa en bra bok och dricka te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar