Summa sidvisningar

fredag 2 december 2011

Mer Jul!

Här har bakats pepparkakor idag. Olle gjorde en glad gubbe som hoppar. Jag hör lite överallt kommentarer som: "Vi har minskat ner på julen" och "Vi pyntar inte så mycket längre". I tidningen Taras senaste nummer står en artikel om hur man "Krymper julen". Jag håller inte med! Jag säger som i den gamla goda låten:

Jag vill ha mer jul. Ge mig mer jul. Jag vill ha mer jul. Ge mig mer jul. Tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser. Av juleljus som glimmar, vill jag ha mer. 


Read more: http://artists.letssingit.com/falk-adolphson-lyrics-mer-jul-t26plxh#ixzz1fOFGFgQm
LetsSingIt - Your favorite Music Community 

  
Ute har vi pyntat lite också. Jag har köpt min första julros. Den ska jag försöka hålla liv i till våren så att jag kan plantera den i rabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar