Summa sidvisningar

tisdag 27 november 2012

Gardin i badrummet

Vi har bott snart två år i vårt nybyggda hus. Igår kväll fick jag upp gardinen i badrummet. Att det ska ta så lång tid att komma i ordning! Nu har vi gardiner i alla fönster i alla fall. Men jag saknar fortfarande mattor och tavlor på en del ställen. För att inte tala om vad som saknas i trädgården.....
Gardinen beställde jag på textilonnet.

Usch vad det regnar och regnar här. Man vill bara vara inne och kura. Jag har fortsatt med mitt julbak.
Igår bakade jag ju glutenfria lussebullar till maken. Idag har jag bakat vanliga lussebullar åt oss andra.
Det är så härligt med saffran tycker jag!
Jag tycker om såväl doften som smaken och färgen.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur gör du glutenfria lussebullar? Dotran ska undvika gluten i ett halvår för att se om hennes tarm blir bättre, men det skulle vara gott med lite bullar till advent. :)

    Ha det gott!
    Kramen Ina

    SvaraRadera
  2. Fin gardin och saffransbullarna ser läckra ut.MVH

    SvaraRadera