Summa sidvisningar

söndag 16 juni 2013

Karneval i Västervik

Hurra, igår stämplade jag ut från jobbet för fyra veckors semester! Åkte raka vägen hem och sov ett par timmar. Hade sedan tänkt mig en lugn och skön hemmakväll. Men när vi hade ätit middag och druckit ett glas vin till, föreslog dotterns pojkvän att han skulle köra bilen och att vi alla skulle åka in på stan och gå karneval.

Sagt och gjort, vi stuvade in oss i bilen och sedan blev det karnevalen i Västervik! Olle ville förstås gå till tivolit. Där fick jag ett rosa fluffigt sockervadd. Vi kom inte hem förrän klockan halv två på natten, så idag har jag sovit halva dagen.

1 kommentar:

  1. Sponatana påhitt blir alltid bäst, det var väl ett alldeles perfekt sätt att fira semestern med. Vi gjorde lite tvärtom förra året , ett oplanerad firande sista fredagen innan vi skulle börja jobba istället .:-))) Åhh vad härligt med semester ....jag räknar ner "bara " 6 v kvar :-)
    ha det så bra . Kram Bittan

    SvaraRadera