Summa sidvisningar

onsdag 1 december 2010

Julkalender och vackert väder.

I morse kröp jag och barnen upp i soffan och tittade på första avsnittet av årets julkalender. Jag tycker att den verkar lovande. Jag gillar att den vänder sig till alla åldrar.


Jag har jobbat idag mellan 11.00 och 20.00, så de här vintriga bilderna har Fredrik tagit. Det kändes lite hårt att gå in på sjukhuset en så här gnistrande vacker dag, men när man väl är där går det bra. Jag blev mycket förtjust i den här bilden där Simba sitter framför huset.

Simba är en mycket tapper liten hund. Här kämpar han sig fram genom snön. Fredrik har skottat en del runt huset, hundarna höll honom sällskap.

Hundarna tycker mycket om att leka och tumla runt i snön. Fredrik och jag tycker att det är lite motigt, eftersom vi ska försöka sätta upp en friggebod, och all den här snön har försenat projektet. Men det hindrar inte att man tycker att det är vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar