Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

Lyckan, kärleken och meningen med livet.

 
Jag har läst en jättebra bok! Den var inspirerande och klok. Jag behöver dock inte som författaren till denna bok resa jorden runt för att finna mig själv, och för att veta vad jag vill. Lyckan för mig är min familj. Att vi nu har funnit en bra plats att bo på, med ett fint hus där vi kan ta emot släkt och vänner är det bästa jag kan tänka mig.

Allt började i och för sig med en USA-resa sommaren 2009. Det var då vi kom på att det var detta vi ville satsa på, så kanske man behöver resa ibland. Denna blogg har varit ett sätt för mig att planera och strukturera vårt husprojekt. Nu är det dags för mig att gå vidare, kavla upp ärmarna och få ordning och struktur i verkliga livet. Framför allt ska jag lägga kraft, tid och energi på min familj. Och mitt arbete såklart för att ha råd att bo fint.
Om jag får tid över ska jag göra inre resor genom yoga. Det är väldigt stärkande och helande tycker jag. Bilden är gjord av Carl och Ida Olsson och ska föreställa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar