Summa sidvisningar

söndag 26 maj 2013

Små vita lögner

Idag har vi firat Mors-dag. Själv fick jag frukost på sängen och ett par nya joggingskor. Sedan var vi i Horn hos min mamma och firade henne.

Det passade bra med frukost på sängen just idag. Jag var jättetrött i morse eftersom jag satt uppe sent i går kväll och såg en fransk film på Netflix. Små vita lögner hette den. Den var riktigt bra! Jag är väldigt förtjust i franska relationsdramer.
Den här filmen handlar om en grupp vänner i Paris, som åker på semester tillsammans till franska Atlantkusten. De har som tradition att tillbringa semestern tillsammans i en av vännernas flotta strandhus. Detta år har en i gänget råkat ut för en svår motorcykelolycka, så han blir kvar på sjukhus i Paris. Historien är sorglig, men den berättas på ett varmt och humoristiskt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar