Summa sidvisningar

söndag 25 september 2011

Ikea och Tacokväll

Igår var vi på Ikea och handlade massor med saker. Jag har köpt sådan här vajer-upphängning och vita gardiner som jag ska hänga upp i vår glasveranda. Jag har grubblat länge över vad jag ska ha för upphängningssystem där. Återkommer med bilder när det är klart.
Vi köpte bokhylla, lampa och nattduksbord till Ida och säng, skrivbordsstol och sänglampa till Carl. Olle var en duktig medhjälpare. Nu ska här skruvas!
Jag blev jätteförtjust i de här piedestalerna också, så två fick följa med hem.
På kvällen var vi bjudna till supersnälla Lotta på Tacomiddag. Det var så gott och trevligt! Lotta är min främsta inspirationskälla när det gäller inredning. Hon lyckas alltid göra så mysigt omkring sig.
Här beundrar jag några av Lottas vackra rosenbönor som hon har odlat och skördat för att kunna plantera nya till våren.
Det har varit en härlig helg, men nu är det dags att gå och sova så man orkar med veckan som kommer. God natt och sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar