Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Kinesisk vas

Jag tror att jag har fått en ny hobby. Jag lade bud på den här kinesiska vasen på en nätauktion och fick den. Jag var den enda som bjöd på den. Den passar jättebra att ha körsbärskvistar i.
Det grämer mig lite att jag missade en uppsättning kaffekoppar i engelskt porslin med rosor på, med bara tjugofem kronor. Och det gjorde jag för att jag inte hade koll på när auktionen gick ut. Men jag lärde mig något, man måste vara på hugget om man vill göra fynd.
Här njuter jag av några härliga vårblommor.

1 kommentar:

  1. Jag samlar mig oxå för att börja plantera om pelargonerna som du skrev hos mig.Där satte du fingret på det hela vad som krävs ;-)
    Jättefin vas!Jah har inte vågat mig på att buda hem nått men brukar titta lite.
    Härlig vårkombo av färger på sista bilden!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera