Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

Tulpankopp

Nu har vi en månad kvar att ta oss igenom innan vi kan hälsa mars och våren välkommen. Jag dricker te och äter kakor medan jag väntar.
Olle och jag bakade chokladkakor härom kvällen. De passar jättebra till en kopp te.
Fredrik och jag fick två sådana här koppar i förlovningspresent en gång i tiden. En har gått sönder under åren som gått, så vi har bara en kvar. Den kan jag sitta och dricka te ur när jag är ensam hemma.
Tulpaner är verkligen min tröst i vintern.

1 kommentar:

  1. Det är ju för härligt med tulpaner!
    Jag har dock haft otur de 2 senaste gångerna ...
    första buketten slog inte ens ut..o den jag köpte härom dan fick gula blad redan dag 2..båda från Hemköp nu köper jag nog inte där nått mer...
    KRAM från mig!

    SvaraRadera