Summa sidvisningar

tisdag 23 november 2010

Regnväder och mascara

Ja, jag vet att jag tjatar om vädret, men så här såg det ut idag från mitt vardagsrumsfönster. Ikväll har det övergått i snö. Jag har varit hos frissan och fixat utväxten. Det är skönt att sitta där och bli ompysslad, dricka latte och läsa damtidningar. Jag går på People och fixar håret. En mycket oväntad lyx var att maken dök upp på hårsalongen och tog med mig på lunch på stan. Han bjöd mig på Gusto där jag fick en god moussaka.
En del arbete har jag uträttat idag. Bland annat har jag varit på utvecklingssamtal med Carl. Idas och Olles utvecklingssamtal var jag på förra veckan så nu är dom avklarade för den här terminen. Har också köpt vinterskor till Carl och valt avloppsventiler till duscharna i nya huset. Dessutom har jag varit på skogspromenad med hundarna. Stackars Simba med sina korta ben, han skulle behövt en flytväst. Det var översvämningar i skogen. Så har jag unnat mig en ny mascara. Har blivit beroende av denna från YSL. Den är dyr, men ingen annan kommer i närheten av att vara lika bra. Idag hade jag turen att få en liten presentföpackning med remover för samma pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar