Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Födelsedag, rådjur och sjöfågel

Imorse möttes jag av de här fina blommorna när jag skulle äta frukost. Jag fyller år och jag har haft en bra dag.
Den här bilden tog jag genom fönstret medan jag satt och åt frukost. Solen håller på att gå upp och några rådjur promenerar runt på vår tomt.
Jag såg att de faktiskt var framme och nosade på hundgården. Det skulle de nog inte göra om hundarna var i den. När jag har börjat plantera på allvar i trädgården kanske jag inte kommer att uppskatta att ha rådjuren där. Än så länge tycker jag mest att det är charmigt att bo mitt i naturen.


Igår hade vi släkten här på flyttgröt. Som alltid var det jättetrevligt att träffa alla. Vi fick bland annat den här fina fågeln i lera av duktiga Monica. Hon ska förresten ha utställning här i Västervik på Lilla Salongen 16:april.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar