Summa sidvisningar

lördag 12 mars 2011

Mitt nya jag

Har läst ut en bok igen. Mitt nya jag av Sophie Kinsella. Jag skickade efter den från adlibris.se. Den är mycket rolig och underhållande. Den väcker också en del intressanta tankar tycker jag. Lexi vaknar upp efter en olycka och minns inte de senaste tre åren av sitt liv. Först tror hon att hon har ett drömliv och att allt är perfekt, men efter ett tag märker hon att hon inte alls tycker om sitt nya jag. Om jag skulle gå tillbaka tre år i mitt liv och berätta för mig själv hur mitt liv ser ut idag, tror jag att jag skulle blivit förvånad. Boken handlar också om att hålla fast vid sina grundvärderingar och att minnas den man var från början.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra bok. Vill du ha lite boktips så skriver jag ibland om de böcker jag läser i min bokklubb: http://nyfikenienstrut.blogspot.com/search/label/bokklubben%2Fb%C3%B6cker

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Sara! Jag gillar boktips.

    SvaraRadera