Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Ont i vaden

Bild: Thinkstock
Usch, ikväll borde jag inte skriva något inlägg eftersom jag bara har tänkt skriva om det som får mig att må bra. Jag har fortfarande ont i min vänstra vad så jag har inte kunnat motionera idag och det gör att jag kommer i obalans. Jag är väldigt beroende av att kunna röra på mig.

Har skickat efter köksbelysning och en takkrona till soffhörnan på nätet. Det saknades kontakt och sladd för att sätta upp dem i taket. Då har jag jagat runt på stan för att få tag i dessa saker, plus glödlampor. Har varit på fyra olika affärer för att få ihop det jag skulle ha. Sedan visade det sig att takkronan och en av köksarmaturerna var skadade så jag måste skicka tillbaks dem.

Maken har tillbringat hela helgen på jobbet, så jag har känt mig riktigt ensam och eländig. Köksfläkten fungerar inte som den ska, så den ska bytas ut. Dessutom trillade ett dörrfoder över altandörren ner och slog upp fula märken i parkettgolvet i köket. Just nu känns det inte på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar