Summa sidvisningar

söndag 13 november 2011

Isofrukost

Den här veckan har det gått "sådär" med Isodieten. Veckans resultat är:
                                                  Längd: 174,5 cm
                                                     Vikt: 67,6 kg
                                                   
 Bröstvidd: 98 cm
                                                     Midjevidd: 81 cm
                                                      Stussvidd: 98 cm


Det är inte lätt att upprätthålla motivation nu i höstmörkret. Helst skulle jag vilja dra på mig stora bylsiga kläder och bara proppa i mig massor med god mat och godis. Men det blir så jobbigt till våren då.....
En Isofrukost kan se ut som på bilden ovan: 2 frukter, 50 gram 10% ost, två kokta ägg och te eller kaffe. Jag tar också ett glas vatten med C-vitamin brus,  1 Omega 3 kapsel och 1 tablett D-vitamin. Allt detta framför ljuslampan. Nu är jag redo att fånga dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar