Summa sidvisningar

måndag 21 november 2011

Trogna promenadkompisar

När man försöker gå ner i vikt är det bra att promenera mycket. Jag har tur som har två trogna promenadkompisar. De säger aldrig att de inte orkar eller att vädret är för dåligt. De följer glatt med i ur och skur. Jag tror det är tack vare dom som veckans resultat blev hyfsat trots att jag inte alls följt Isodieten särskilt strikt.
                                                         Längd: 174,5 cm
                                                     Vikt: 67,2 kg
                                                    
 Bröstvidd: 98 cm
                                                     Midjevidd: 81 cm
                                                      Stussvidd: 98 cm


Tillsammans med mina promenadkompisar upplever jag naturens växlingar med väder och årstid på ett sätt jag troligen inte skulle gjort på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar