Summa sidvisningar

måndag 7 november 2011

Och så vikten......

Den här veckan har det gått bättre med Isodieten trots att jag var på tre-rätters middag i lördags kväll. Veckans resultat är:
                                                   Längd: 174,5 cm
                                                     Vikt: 67,4 kg
                                                     Bröstvidd: 97 cm
                                                     Midjevidd: 81 cm
                                                      Stussvidd: 98 cm


Däremot har jag fått bakslag på löpträningen. Jag har kunnat jogga regelbundet hela sommaren och ända fram till igår utan att få ont i min högra vad. (Hade mycket problem med det i våras.) Men igår var jag ute min vanliga runda och fick jätteont igen i höger vad, trots att jag hade mitt vadskydd på. Idag har jag nästan svårt att gå. Men det ska väl gå över den här gången också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar