Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

Fantasifull trädgård



Temat den här veckan hos Katarina på Roses and stuff är Fantasifull. Min trädgård är sannerligen inte fantasifull ännu. Den är kal och ödslig och knappt påbörjad. Men som inspiration inför arbetet med den har jag bland annat den här bilden.
Jag tog den på mässan Nordiska Trädgårdar förra året. Jag vill att min trädgård ska vara omgärdad med häckar och murar. En vacker rosenportal ska bjuda in i trädgården som ska bestå av slingrande gångar, så ska ett rum i taget öppna sig. Det ska kännas som att gå in i en saga. Nåja, drömma kan man ju alltid.........

4 kommentarer:

  1. Låter som du kommer att få en fin trädgård. Trots att det kanske tar tid, men varför bråska. Ideer har man många, men flera ändrar sig efter resan gång:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Utan drömmar vet man ju inte vad man ska göra.....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dröm.

    Den skulle jag gärna kopiera:o))

    Ha en fin helg

    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Drömmar är livsviktiga - ger oss massor med inspiration! -Läcker bild!

    SvaraRadera