Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

10 år yngre

Jaha, då var det dags att ta sig fram ur idet igen. Varje år tänker jag att jag ska hålla igång och träna över vintern, och nästan varje år sjunker jag ner i behaglig slöhet istället och låter kroppsformen förfalla. Nu är det i alla fall dags att ta tag i saken! Jag har köpt boken Träna dig tio år yngre.
I träningsprogrammet behöver man en exetube, så det har jag också införskaffat. Har provat det enklaste programmet några gånger och det är faktiskt riktigt roligt. Än så länge varvar jag bara med raska promenader, men lite längre fram ska löpskorna plockas fram igen.
I väntan på att träningen ska göra verkan använder jag ett shaping-linne för att hålla hullet på plats. Faktiskt ganska effektivt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar