Summa sidvisningar

söndag 28 april 2013

Fina Fuchsior

Jag hade bestämt sedan länge med min mamma och kusin Lotta att vi skulle åka till Norrköping idag, för att besöka Wibrant Rockdala. Där skulle jag ha köpt Fuchsior till min balkong. Nu blev det ju ingenting av med det eftersom jag har varit sjuk. Jag är glad att jag i alla fall besökte deras monter på Trädgårdsmässan. Det är något sånt här jag vill ha i mina balkonglådor.
Eller kanske de här. Fuchsior är så fina tycker jag! Det får bli ett besök i Norrköping vid ett annat tillfälle. Jag måste köpa balkonglådor först också.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också fuchsior! Jag hade tänkt besöka Rockdala nästa vecka,4 maj, då har de visst öppet växthus om jag inte minns fel. Jag har visserligen ganska många plantor redan men kanske en till får plats om jag trycker ihop dem lite!/ Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga fuchsior! En gammal blomma som jag kommer ihåg att farmor alltid hade på sin balkong. Jag får lätt löss på mina tyvärr för jag tror att jag vattnar för mycket. Men vackra är de. :)

    Ha det så gott!
    Kramen Ina

    SvaraRadera