Summa sidvisningar

tisdag 30 april 2013

Prima päron

Nu har jag blivit frisk från influensan. Jag har firat med att plantera ett päronträd, ett familjepäronträd. Det betyder att jag har ett körsbärsträd, ett plommonträd, ett päronträd och två äppleträd i min trädgård. Om några år hoppas jag kunna skörda frukterna av dessa planteringar.

Det blir inte precis något Valborgsfirande för oss ikväll. Olle har fortfarande feber och Fredrik är jour. En lugn kväll framför TV:n och kanske något gott att äta får det bli. Men jag önskar alla som kikar in här en trevlig Valborg! 

2 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma.Blir en lugn kväll här med.Blåser som sjutton idag så ute vill man inte vara.Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här är det också lugnt. Det är så kallt ute att jag inte vill ut och frysa för att kolla in brasan. Min lediga dag i morgon kommer att gå i måleriets tecken :) Hoppas ni alla blir friska och krya där hemma snart. Ha det så gott!

    Kramen Ina

    Ps. Jag har ny blogg.
    http://gamlaposthuset.blogspot.com

    SvaraRadera