Summa sidvisningar

onsdag 4 september 2013

Surt sa räven...

Några fler stolpar till altanräcket har kommit på plats. Det här går långsamt.
Nästan varje dag går jag ut en liten stund i garaget och målar.
Jag har massor med bitar som väntar på att bli målade.
Så jag är väldigt tacksam över att det finns ljudböcker att låna på biblioteket. Jag har precis hört klart "Surt sa räven om rabarberna."  Den var lite smårolig och trevlig även om den inte gjorde något större intryck. Men det blir betydligt roligare att måla när man lyssnar på en bok under tiden.

5 kommentarer:

  1. Oj, du har lite att måla ser jag. Tur att du har något att lyssna på medans du och penseln får jobba. :)

    Ha det gott!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  2. Vilket arbete du har framför dig. Det tar verkligen tid men man får trösta sig med att det blir bra när det blir färdigt.

    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Vilket arbete du har framför dig. Det tar verkligen tid men man får trösta sig med att det blir bra när det blir färdigt.

    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Min promenadrunda som jag går nästan dagligen går förbi ditt hus, och varje gång på sista tiden har jag beundrat dina vackra dahlior som du har till vä om framsidan. Stora,vita fluffiga med lite rosa i mitten. Pratade med Fredrik idag när han var och rondade på avd och frågade honom om jag kunde få köpa några rötter, och han sa att jag skulle kontakta dig på denna sidan.
    Jobbar på resursen, så jag finns på sjukhuset.
    Skulle bli jätteglad om du har möjlighet att avvara några rötter. Min mailadress är : zebb_zack@hotmail.com

    Med Camilla

    SvaraRadera
  5. Oj måla på du, det blir fint sen och ljudböcker borde jag testa.. Kraaam Pia

    SvaraRadera