Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Blåsippan ute i backarna står

Jag har haft en härlig dag idag! Har varit ledig. På förmiddagen var jag ute på en långpromenad med hundarna. Provade att jogga, men vaden håller inte riktigt ännu. Hundarna och jag hade i alla fall en härlig tur i skogen. På eftermiddagen hämtade jag Olle på skolan. Hans skola är så här fin, den ser ut som ett slott.
Olle och jag gav oss ut att leta efter vårtecken. Titta vilka fina blåsippor vi hittade! Jag tycker att blåsippor är alldeles underbara.

Vi hittade också snödroppar. Jag undrar vem som har planterat dom?

Även Krokusar såg vi på vår lilla promenad.

Olle tyckte att det var mysigt att plocka en liten bukett med blommor.

Olle och jag tycker mycket om våren. Man vill så gärna vara utomhus då.

Såhär gulligt blev det i köksfönstret när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar