Summa sidvisningar

onsdag 20 april 2011

Påskstädning

Idag har jag påskstädat, påskpysslat och påskhandlat. Nu är klockan 23:45 och det är verkligen dags att runda av dagen eftersom jag ska börja jobba klockan 07:00 imorgon. Om dygnet hade 28 timmar skulle det vara mera lagom tycker jag. Läste förresten en bra bok för ganska många år sedan som hette just så.

Bilden hittade jag på bokus.

Att påskhandla idag var ett äventyr. Min kära make, som håller på att försöka sy ihop färdigställandet av poolen med våra sista slantar, tyckte att vi skulle vara ekonomiska och handla på Willys. Det var vi inte ensamma om. Det gick knappt att ta sig fram med kundvagnen!
Nu är i alla fall vårt trädäck färdigt. Det ska bli räcke så småningom och en trappa ner mot poolen, men det får bli längre fram. Först måste vi jobba lite med poolprojektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar