Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

Lite shopping

Söt kylskåpsmagnet från bluebox.se. Faktum är att jag inte tycker att det är så lockande att ge mig in på stan och shoppa sedan vi flyttade till vårt nya hus. Det är konstigt att det alltid blir panik att köpa nya kläder till pojkarna. Nu behövde de jeans, jackor, skor och T-shirts bland annat. Det är ett litet projekt att få med dem i klädaffärer. Ida gillar att shoppa, men hon sköter den saken själv. Hon förfogar över sitt barnbidrag.
De blev i alla fall nöjda med sina nya kläder när allt var klart. Carl blev så här fin!

Så här fin blev Olle. Han köpte några leksaker också.
Jag stärkte mig med en kopp te efter alla inköp. Vi handlade på JC, HM och Intersport. Det är nästan alltid där jag handlar till pojkarna.

Framåt kvällen tog jag och pojkarna en promenad med hundarna och tittade på vad stormen ställt till med. Flera av bryggorna har slitit sig.

Det gick fortfarande vågor i Gamlebyviken även om det hade lugnat ner sig betydligt.
Jag älskar verkligen att promenera längs Gamlebyviken, det är så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar