Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Trädgårdsfynd

Jag har varit och fyndat på Blomsterlandet. Det är ju så dyrt att anlägga trädgård, så jag blir glad varje gång jag hittar det jag vill ha till fyndpris.
Nu hittade jag tre stycken Stjärnflocka till halva priset. De såg lite halvdöda ut, men förhoppningsvis kommer de att ta sig. Stjärnflocka är en blomma jag önskar mig i min rabatt.
Så blev jag tipsad om den här söta rosen som heter Pink Fairy och ska blomma rikligt under lång tid. Jag slog till.
Sist men inte minst fyndade jag fem plantor med Sköldpaddsört. Det ska bli så spännande att se hur mina nya växter kommer att trivas i min rabatt. Jag köpte ett nummer av Allt om trädgård också, och nu har jag fått massor med ny inspiration och fler tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar