Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Bakslag med vikten

Aj aj aj, idag blev det bakslag på vågen. Jag hade gått upp 0,6 kg. Samma 0,6 kg som jag gick ner förra veckan. Nu ligger jag ganska risigt till när det gäller att nå målet. Då måste jag gå ner 2,6 kg på tre veckor och det blir nog svårt.

Däremot sitter faktiskt kläderna bättre och jag känner mig starkare efter att ha gjort träningsprogrammet i en vecka. Nu ångrar jag att jag inte tog mina mått innan jag började. Då hade jag kanske sett resultat trots det vågen säger. Nåja, jag tänker inte ge upp. Även om det tar längre tid att nå målet ska jag komma fram. En helg i Horn sätter lätt sina spår. Det blev nog en del god mat, lite vin och mormors goda kakor. Det går tydligen inte att fuska. Det är bara att kämpa vidare!

Fick en bukett underbara doftpioner av snälla Jörgen igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar