Summa sidvisningar

tisdag 7 juni 2011

Livet är härligt!

Nu borde jag egentligen sova istället för att sitta vid datorn. Men jag måste bara skriva att livet är så härligt just nu! Det här är utsikten från vår balkong. Bilden togs i går eftermiddag. Nere vid bryggan ligger vår lilla söta båt och ute på Gamlebyviken kommer en stor fin båt och åker förbi.

När jag kom hem från jobbet idag gjorde jag ett litet träningspass med några styrkeövningar, efter det tog jag en liten joggingtur för att sedan hoppa i poolen. Från poolen kan jag se ner på Gamlebyviken och vår båt. Det känns så lyxigt att det inte är klokt. Vädret har varit sagolikt i flera dagar nu.

Jag vet att det inte alltid kommer att kännas så här. Livet har sina ups and downs. Men det gäller att njuta när man kan! Vi har massor av arbete framför oss. Vi ska ägna semestern år att bygga trädäck runt poolen och att måla hus. Förhoppningsvis får vi lite tid att njuta emellanåt.


Såhär ser poolen ut på kvällen när lyset är tänt.
Gamlebyviken när solen håller på att gå ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar