Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

Och så vikten....

Den senaste veckan har jag gått ner 0,6 kg. Det innebär att jag på tre veckor har gått ner tre kilo. Jag har fyra veckor på mig att gå ner två kilo till. På bilden kliver jag ner i vår pool för första gången. Det kändes lite kallt först, men det var 24 grader.
När jag väl kom i var det alldeles underbart! Det känns nästan som att vi fuskar. När jag har bott på andra ställen i livet, har det alltid känts som att man måste åka iväg någonstans för att njuta, när det har varit vackra sommardagar. Annars har det inte riktigt räknats. Nu är det bara att sticka ut huvudet så är man vid havet och poolen och mitt i naturen. Förlåt Fredrik för att jag inte riktigt har trott på poolprojektet. Nu älskar jag vår pool! Och Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar