Summa sidvisningar

fredag 1 juli 2011

Höjder och getingar

Nu har Fredrik fått tag i en skylift. Den är lite trixig att manöverera, men det ska nog gå bättre med träning.
Det finns två saker som jag inte tycker om; höga höjder och getingar. Kombinationen är särskilt besvärlig. Man står där uppe och blir attackerad av en svärm ilskna getingar, det kan jag inte rekommendera. Det är massor med getingar som bor under vårt tak, dom uppskattar inte att få sitt bo nymålat tydligen. Fredrik blev stucken två gånger idag. Till imorgon är vi beväpnade med antihistamin (till oss) och Radar (till getingarna).
Vi har fått en fin trappa från pooldäcket upp till altanen.
Olle pysslar på med sina egna projekt.
Jag fattar egentligen inte att jag klättrar upp i den där ställningen och står där och målar. Jag får svindel av att kliva upp på en köksstol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar