Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2011

Dolt under ytan

Härom kvällen såg jag en av mina favorit"skräckisar". Dolt under ytan är en riktigt klassisk rysare som jag har sett flera gånger.
Det mesta utspelar sig i det här vackra huset.
Omgivningen är så fantastisk. Tänk om jag kunde få till en så inbjudande entré till mitt hus. 
Vackra Michelle Pfeiffer spelar huvudrollen som hemmafrun, som upptäcker att hon hemsöks av ett spöke när dottern börjat på collage.
Hennes arbetsnarkoman till make spelas av Harryson Ford. Jag älskar köksluckorna som ser ut som våra.
En sådan vacker trädgård vill jag också ha!
Mycket av kusligheterna sker i detta vackra badrum. Bilderna har jag lånat från en trevlig hemsida som heter hooked on houses. Där kan man hitta många fina bilder på hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar